Preduzeće SAOP d.o.o. je osnovano 1987. godine i među prvima je na regionalnom tržištu ponudilo sopstveni knjigovodstveni softver, odnosno programsku opremu. Najpoznatiji proizvodi naše kuće su računovodstveni program miniMAX i ERP rešenje iCenter. miniMax je knjigovodstveni program, namenjen malim i srednjim preduzećima i omogućava da preduzeće i knjigovođa budu potpuno usklađeni. Na taj način poslovanje se vodi sa lakoćom, a poslovni rast je neminovan! Namenjen je: - Računovodstvenim agencijama, koje vode knjigovodstvo svojim strankama bez ograničenja na geografsku lokaciju. Svojim strankama mogu ponuditi savremen način vođenja poslovanja po sistemu e-računovodstva. - Organizacijama, koje same vode poslovanje ili deo poslovanja (izdaju dokumente, putne naloge) i imaju eksternu računovodstvenu agenciju koja vodi računa o knjigovodstvu. - Organizacijama, kojima poslovanje i knjigovodstvo vodi spoljna računovodstvena agencija pa žele da imaju stalan uvid u svoje poslovanje. - Organizacijama, koje same vode poslovanje i knjigovodstvo. miniMAX omogućava: vođenje poslovanja i knjigovodstva privrednih društava, preduzetnika i budžetskih korisnika, izdavanje dokumenata, knjiženje primljenih dokumenata, vođenje evidencija o službenim putovanjima, obračun zarada, doprinosa i drugih ličnih primanja, vođenje osnovnih sredstava, vođenje zaliha po prosečnim nabavnim cenama i jednostavne proizvodnje, izradu povremenih (bilans uspeha i bilans stanja) i godišnjih izveštaja za PURS i APR. Jedna od važnih osobina programa miniMAX je praktičnost. Korisnik ne mora da poseduje posebnu opremu (npr. server ili drugu skupu programsku opremu) i da plaća njeno održavanje i unapređivanje, za korišćenje programa plaća se samo mesečna naknada u zavisnosti od izabranog paketa. Korisnik sam u programu prilagođava svoje licence u odnosu na svoje potrebe. Zakonodavne, sadržajne i tehničke nadogradnje su besplatne, a besplatna je i podrška za korišćenje programa kao i redovno i stručno edukovanje putem internet seminara...
Preduzeće SAOP d.o.o. je osnovano 1987. godine i među prvima je na regionalnom tržištu ponudilo sopstveni knjigovodstveni softver, odnosno programsku opremu. Najpoznatiji proizvodi naše kuće su računovodstveni program miniMAX i ERP rešenje iCenter.
miniMax je knjigovodstveni program, namenjen malim i srednjim preduzećima i omogućava da preduzeće i knjigovođa budu potpuno usklađeni. Na taj način poslovanje se vodi sa lakoćom, a poslovni rast je neminovan!
Namenjen je:
- Računovodstvenim agencijama, koje vode knjigovodstvo svojim strankama bez ograničenja na geografsku lokaciju. Svojim strankama mogu ponuditi savremen način vođenja poslovanja po sistemu e-računovodstva.
- Organizacijama, koje same vode poslovanje ili deo poslovanja (izdaju dokumente, putne naloge) i imaju eksternu računovodstvenu agenciju koja vodi računa o knjigovodstvu.
- Organizacijama, kojima poslovanje i knjigovodstvo vodi spoljna računovodstvena agencija pa žele da imaju stalan uvid u svoje poslovanje.
- Organizacijama, koje same vode poslovanje i knjigovodstvo.
miniMAX omogućava: vođenje poslovanja i knjigovodstva privrednih društava, preduzetnika i budžetskih korisnika, izdavanje dokumenata, knjiženje primljenih dokumenata, vođenje evidencija o službenim putovanjima, obračun zarada, doprinosa i drugih ličnih primanja, vođenje osnovnih sredstava, vođenje zaliha po prosečnim nabavnim cenama i jednostavne proizvodnje, izradu povremenih (bilans uspeha i bilans stanja) i godišnjih izveštaja za PURS i APR.
Jedna od važnih osobina programa miniMAX je praktičnost. Korisnik ne mora da poseduje posebnu opremu (npr. server ili drugu skupu programsku opremu) i da plaća njeno održavanje i unapređivanje, za korišćenje programa plaća se samo mesečna naknada u zavisnosti od izabranog paketa. Korisnik sam u programu prilagođava svoje licence u odnosu na svoje potrebe. Zakonodavne, sadržajne i tehničke nadogradnje su besplatne, a besplatna je i podrška za korišćenje programa kao i redovno i stručno edukovanje putem internet seminara.
I za kraj, zašto odabrati miniMAX?
1. Jednostavan je za upotrebu. Vrlo efikasan internet program za vođenje poslovanja i knjigovodstva preduzeća, privatnika, društava.
2. Isti program mogu koristiti preduzeće i računovođa, zato se podaci unose samo jednom i u svakom trenutku su potpuno usklađeni.
3. Ima brojna pojednostavljenja, automatska knjiženja i poslovanje bez papira koja racionalizuju rad preduzeća i računovodstvene agencije.
4. Podržava mobilnost i omogućava potpunu kontrolu nad poslovanjem sa bilo kog mesta 24 časa dnevno.
5. Besplatna internet prezentacija.
Ovde možete preuzeti besplatnu demo miniMAX verziju programa koja u potpunosti funkcioniše i koja za razliku od produkcijske verzije ne zahteva digitalni sertifikat. Demo organizacija već ima unete primere svih dokumenata i obračuna, možete ih uređivati, brisati i unositi nove dokumente. U programu se nalaze sva uputstva za rad sa programom. Registrujte se i putem maila ćete primiti poruku sa linkom za aktivaciju korisničkog računa. Nakon 30-dnevnog demo perioda organizacija i svi podaci će se automatski poništi.
Dobrodošli u porodicu!
www.saop.rs